آموزش اسکریپت Quick Batch Render

آموزش اسکریپت Quick Batch Render

این فیلم یک آموزش رایگان است و میلاد کمباری به آموزش اسکریپت Quick Batch Render می پردازد. یکی از راهکار های اصلی در مدیریت صحنه پروژه های بزرگ برای اینکه بتوانیم براحتی رندر بگیریم سبک سازی صحنه بوسیله پاک کردن آبجکت هاییست که خارج از کادر دوربین است.اما در پروژه های ما ممکن است در یک صحنه چندین دوربین را داشته باشیم که ما به دلیل سنگینی آن صحنه مجبوریم هر دو را درون یک فایل مکس ( ۳D max)  قرار بدهیم و آن فایل را هر زمان که خواستیم باز کنیم و رندر نهایی بگیریم ، این موضوع مستلزم این است که همیشه پای سیستم باشیم تا بتوانیم فایل های رندر گرفته شده نهایی را جایگزین فایل های جدید کنیم که خب مسلماً خیلی زمان ها برای ما چنین امکانی وجود ندارد که مدام پای سیستم بنشینیم و منتظر تمام شدن رندر ها باشیم بنابراین در اینجا به راهکاری نیازمندیم که تمام این فرایند را بصورت اتوماتیک و بدون دخالت و حضور ما انجام دهد.

تکنیک ها و امکاناتی که قبلاً وجود داشته تنها برای دوربین هایی بوده که همگی در یک فایل درون یک صحنه بوده اند اما این تکنیک برای دوربین های متفاوت در فایل های متفاوت و حتی با موتور رندر های متفاوت مفید است بنابر این ما میتوانیم با استفاده از اسکریپت Quick Batch Render براحتی تمام این فرایند و عملیات را بصورت اتوماتیک انجام دهیم و خودمان با خیال راحت به کارهای دیگرمان برسیم .

در این فیلم آموزشی مدرس میلاد کمباری تصمیم دارد که نحوه استفاده از این اسکریپت و مواردی که باید رعایت کنید را به شما یاد بدهد.

مطالعه کنید  برش ليزر در تری دی مکس

آموزش اسکریپت Quick Batch Render – مدرس میلاد کمباری

شما می توانید اسکریپت این آموزش را از اینجا دانلود کنید.

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.