معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2

معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2

معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2، یک نرم افزار قدرتمند است که میتوان با آن به ایجاد و تبدیل تکسچر های رندرشده به انواع مختلف فرمت ها بپردازید. همچنین با تنظیمات آسان و پیش نمایش تغییرات در زمان واقعی ، نقشه ها را از مدل سه بعدی بسازید. میتوانید تکسچر یا مدلتون رو لود کنید و خود این برنامه فوق العاده نقشه های displacement, Specular، normal, albedo و ambient occlusion و … را تولید نماید. با ShaderMap Normal Editor میتوانید نقشه ها رو روی مدل سفارشی ، paint normal و displacement pixel مشاهده کنید.

 

در ادامه بحث معرفی نرم افزار ShaderMap Pro v4.2.2 فایل آبجکت مورد نظر خود را که بصورت فایل ۳D  و یا یک تصویر است  را وارد نرم افزار کنید تا ShaderMap Pro  تکسچرهای متفاوت و مورد نیاز شما از جمله Displacement, Ambient Occlusion, Normals, Specular و … را ایجاد نماید. دقت تکسچرها و مپ های ساخته شده توسط این برنامه بالاست و با جزئیات و دیتیل های بالا تکسچرها را ایجاد میکند.

از ویژگی های این نرم افزار را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

⭕️Fast Map Generation

به سادگی و با انتخاب فایل مورد نظر، میتونید تکسچر بسازین.

⭕️Bake Maps from 3D

یک مدل سه بعدی وارد این برنامه کنید و تکسچرهای  AO, color ID و… رو دریافت کنید.

⭕️Speed and Memory

مپ ها با کیفیت ۳۲ بیت ذخیره میشن اما برای افزایش سرعت و کاهش حجم رم بر روی کیفیت ۱۶ بیت قرار گرفته شده اند.

⭕️Editor Exchange

مطالعه کنید  5 نکته برای بهبود بخشیدن به شبیه سازی معماری

⭕️Scripting with LUA

با استفاده از اسکریپت LUA کنترل بهتری بر روی نور و سایر تکسچرها خواهید داشت.

⭕️Map Filters

این فیلتر برای افزایش برایتنس، کنتراست، بلر، highpass، سایه ها و های لایت ها

⭕️Normal Map Editor

با استفاده از Normal Map Editor به جابجایی، تغییر مقیاس و اندازه مپ بپردازید.

⭕️PBR Materials

ساخت مپ های Roughness و Metalness برای ساخت متریالهای PBR

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب