آموزش

تعویض مبلمان درون صحنه – ترفند هفته

تعویض مبلمان درون صحنه – ترفند هفته

 

اعمال اصلاحات، درون نرم افزار بلندر با سرعت بالا

امروز نحوه ی وارد کردن یک مدل آماده با فرمت FBX به درون صحنه ی معماری را نشان خواهم داد. در این ویدیوی کوتاه می خواهیم مبل و میز درون پروژه ی معماری موجود را به سبک دیگری تغییر دهیم.

 

من از صحنه ی پنجم مجموعه ی صحنه های داخلی شماره 48 وبسایت Evermotion استفاده می کنم که برای استفاده موجود می باشد. شما نیز می توانید همین پروژه را دانلود کنید.

 

این فرآیند به دلیل آماده بودن متریال ها و تکسچر ها برای رندر، درون نرم افزار بلندر به سادگی صورت می گیرد و شما تنها نیازمند وارد کردن مدل ها از منوی File و انتخاب Import FBX و جای گذاری آنها به محل مورد نظر می باشید.

برای مشاهده ی منبع این آموزش بر روی منبع کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا