آموزش

ایجاد چمنزار در بلندر

ایجاد چمنزار در بلندر

 

ایجاد چمنزار به صورت رویه ای (Prodecural)، درون نرم افزار بلندر

 

در این ویدئوی Time-lapse ، شما نحوه ی استفاده از قابلیت های جدید مدلسازی نرم افزار بلندر یعنی سیستم Geometry Nodes را یاد خواهید گرفت. در این آموزش ما با استفاده از دستورات این سیستم درون نسخه ی 2.92 نرم افزار بلندر به ساخت یک چمنزار می پردازیم.

 

جالب است بدانید سیستم Geometry Nodes که به تازگی به قابلیت های نرم افزار سه بعدی بلندر اضافه شده و تنها بخشی از یک پروژه ی وسیع به نام Everything Nodes می باشد. هدف اجرایی این پروژه ایجاد مدل ها و صحنه های کنترل پذیر است. و توسعه دهندگان قصد دارند تا فضایی شبیه نرم افزار Houdini را درون نرم افزار بلندر ایجاد کنند.

 

برای مشاهده ی منبع این آموزش بر روی منبع کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا