آموزش

پیکر تراشی سه بعدی در فضای واقعیت مجازی!

پیکر تراشی سه بعدی در فضای واقعیت مجازی!

 

طی سالهای قبل ، در دنیای واقعیت مجازی پیشرفت های امیدوار کننده ای در زمینه های پزشکی، شبیه سازی و بازی سازی صورت گرفته است. انتشار نرم افزار ShapeLab نیز به پتانسیل های این فضای نوپا کمک می کند.

 

این نرم افزار توسط استودیو ی Leopoly توسعه یافته است و بسیاری از ابزار های نرم افزار زیبراش یا پیکر تراشی سه بعدی را درون فضای VR در اختیار ما قرار می دهد. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای ساخته شده است تا یک تجربه ی کاملاً جذاب و سریع را در اختیار هنرمندان قرار دهد.

 

برخی ویژگی ها و ابزار های این نرم افزار:

 

ابزار ها و براش ها: شما می توانید با استفاده از ابزار های Paint brush, Paint bucket, Mask bucket, Clay, Move tool, Inflate, Deflate, Pinch, Flatten, Trim, Smooth, Boolean و ابزار های دیگر رایج درون بخش اسکالپتینگ نرم افزار های معیار، به مدلسازی ایده های خود بپردازید.

 

مادیفایر ها: شما می توانید در کنار انتخاب براش ها، ویژگی و نوع عملکرد آنها مانند: مقدار Size, Strength, Falloff, Resolution, Alphas, Shapes و غیره را کنترل کنید.

 

کنترل پالیگان ها: شما می توانید با استفاده از دستورات Subdivide, Decimate, Regularize روی مدل خود تسلط بهتری داشته باشید.

امکان پشتیبانی و کنترل چند مدل در صحنه: در فضای نرم افزار، شما می توانید با استفاده از دستورات Import, Export, Clone, Transform مدل های متعددی را درون صحنه بیاورید و کنترل کنید و در فرمت های معیار مانند FBX, OBJ, STL و GLB خروجی دریافت کنید.

 

برای مشاهده منبع این آموزش بر روی منبع کلیک کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا